Cercar en aquest blog

Pregària per Diners


Aquesta oració també està disponible en els següents idiomes: Anglès - Espanyol

Déu del cel i de la terra,

Amo absolut de tot l'or i la plata. Invoco la seva ajuda en els meus finances.

Senyor, si us plau multiplicar el producte del meu treball. He de pagar els meus deutes i viure amb dignitat.

Vull prosperar. M'agradaria heretar propietats als meus fills algun dia.

Sóc conscient que els temps bons i dolents arribaran a tot el món. Confesso que et necessito!

Ajudeu-me a ser intel·ligent i prudent en tot emprenedoria.

Dóna'm:

- Intel·ligència per estudiar i aprendre. He entendre com administrar i invertir.

- La seva saviesa. He de ser capaç de rebutjar els diners quan no és bo per a mi.

- Capacitat per fer negoci honest. No vull deshonrar vostè.

Déu, et mereixes excel·lents serfs. Vull ser capaç de produir el doble de la mitjana.

Vull ser eficient en totes les activitats. La seva confiança en mi creixerà. És molt probable que confiar en mi més del que originalment em vas donar.

No vaig a dependre de diners. Li va ensenyar això als seus deixebles. Jo sóc el teu deixeble ara.

Només la seva saviesa em donarà la vida. Els diners no ho farà.

No vaig a voler comportar-se com un adulador. Tampoc posar excuses per obtenir diners dels altres.

Ajudeu-me a entendre que ...

- Els diners no és el meu amic.

- Mai hauria estimar els diners. El paper no pot saciar l'ànima.

- L'amor als diners és l'arrel de tots els mals.

Les persones que cobegen els diners es desvien de vostè. Molts mals succeeixen a aquestes persones.

Déu, m'impedeix preferir els diners més que tu.

Un dels seus deixebles va trair per 30 monedes de plata. Després es va suïcidar.

Guardeu-me d'una mala reputació. Una reputació d'una persona que estima els diners.

En el seu lloc, vaig a utilitzar els meus diners per exaltarà. Vaig a ajudar amb la construcció i manteniment del seu temple. El lloc on es venera el seu nom. Vostè serà exaltat enmig de la societat.

Déu, et prometo que ...

- Vaig a tornar els diners si rebo més del que hauria. No vaig a quedar-se amb els diners que pertany a una altra persona.

- No vaig a estimar de diners. Vaig a estar content amb el que tinc. Em vas prometre; "Mai et deixaré ni t'abandonaré".

- No vaig a treballar com un usurer. No vaig a comportar-se com un usurer amb els meus germans i germanes. Jo no els cobraré interessos.

- Sempre vaig a pagar els meus treballadors al final de cada dia. No vull que vagin a plorar a vostè. Jo no vull ser culpable de pecat en contra d'ells.

- Mai acceptaré diners per fer mal a la gent. Molt menys contra el teu poble Israel.

- No vaig a acceptar els diners mal hagut. Sé que aviat acabarà.

- No vaig a acceptar suborns de qualsevol tipus.

- No vaig a subornar als jutges i autoritats.

- No vaig a prostituir meu cos. No vaig a obtenir els beneficis de la prostitució. No et donaré ofrenes d'aquestes guanys.

Ja m'has donat moltes benediccions. Sé que em donarà més. Vaig a tenir cura d'ells amb fidelitat.

Si us plau ajudeu-me a organitzar les meves finances. Vull ser capaç de compartir amb altres.

Vull ser com tu Senyor. Algú capaç de multiplicar les benediccions. Capaç de saciar la fam de les multituds.

Vull ser un ajudant als altres. No hi haurà necessitat en la meva comunitat.

Vaig a servir a la gent amb amor. No per diners.

Ja no seré arrogant. Ara jo humilment dic, "Si Déu vol, vaig a tenir èxit!"

En el nom de Jesús,

Amén.

___________________________

Estic feliç que vostè va pregar "Pregària per Diners"!

Ara els convido a fer una altra oració. Aquesta és l'oració més important.
Aquesta oració es beneficiarà la teva eternitat.

Si us plau, seguiu aquest enllaç:

Oració de Salvació

___________________________

Què opines d'aquesta oració?

Si us plau, deixi els seus comentaris a continuació.

Gràcies!


Pregària per Diners; inspirat en aquests versicles de la Bíblia: Gènesi 43:12 - Èxode 22:25 - Levític 25:36-37 - Deuteronomi 23:17-19 - Deuteronomi 24:15 - 2n Reis 4:1-7 - 2n Reis 5:26-27 - 2n Reis 12:5;14 - Salms 15:5 - Proverbis 13:11 - Proverbis 17:16 - Proverbis 19:14 - Cohèlet 5:10 - Cohèlet 7:12 - Cohèlet 9:11 - Micah 3:11 - Ageu 2:8 - Mateu 27:5 - Marc 6:8;37 - Lluc 14:28 - Lluc 16:14 - Lluc 19:13;16;24 - Fets Apòstols 4:34 - 1a Corintis 16:2 - 1a Tesalonicencs 2:5 - 1 Timoteu 3:3 - 1 Timoteu 6:10 - Hebreus 13:5 - Jaume 4:13 - 1 Pere 5:2 - Judes 1:11 Bíblia - Imatges: Diners

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, deixi una pregunta o una bona i constructiva comentari aquí.