Cercar en aquest blog

Oració pel Marit


Aquesta oració també està disponible en els següents idiomes: Anglès - Espanyol

Déu de l'Amor,

Elevo la meva pregària a tu.

Si us plau, ajudeu-me a trobar un bon marit. Un home a qui puc estimar sense reserves. Un home que m'encanta la forma en què la Bíblia ensenya.

No vull perdre el meu temps amb amants ocasionals.

Vull unir amb un home de Déu. Un miler de generacions vindran de nosaltres. Tots ells seran fills la benedicció.

La Bíblia diu que vostè va fer un segons a imatge i semblança. Si us plau, dóna'm un marit que es comportarà com el seu veritable fill.

Demano a Déu que ...

Ell serà un bon oient.

Serà una espècie i donant persona.

Ell sempre estarà disposat a ajudar-me quan ho necessito.

Ell mai em va a negar el seu amor ni desconèixer el seu pacte de fidelitat.

Ell serà capaç de perdonar-me quan fallada.

No serà un home donat a afers romàntics amb altres dones. El rei Salomó no va poder d'aquesta manera i el seu cor es desvia de vostè.

Ell sempre mantindrà el seu amor constant. Ell mantindrà la seva fidel pacte amb mi.

Ell serà un marit clement i compassiu. Ell serà un home lent per a la ira.

Ell serà un home que sap com lluitar a la vida. Anem a tenir èxit.

Ell sempre recordarà a mostrar la seva tendresa i afecte.

El seu amor em confortarà en els moments difícils de la vida.

La seva cura em motivarà a seguir endavant.

El seu amor arribarà als cels.

El seu amor durarà tota la vida.

El seu amor mai acabarà.

Déu, si us plau ajudeu-me a despertar el meu interès en tots els seus projectes i activitats. Vull que sàpiga que sóc el seu veritable soci en la vida.

Ajudeu-me a parlar bé de tot el que m'estima.

Proclamo que ...

- Només el seu amor em va a satisfer.

- El seu amor em farà cantar d'alegria.

- Vaig a ser capaç de confiar en el seu amor.

- I m'alegraré amb el seu amor malgrat l'angoixa i dolors a la vida.

- Vaig a ser una dona afectuosa, encantadora i bella als ulls. El meu amor li captivarà en tot moment.

- Anem a viure estimant a temps d'abundància i escassetat.

- Vaig a florir al seu costat mentre vivia confiat en el seu amor.

- El seu amor per mi serà millor que la vida.

- Vaig a gaudir dels petons dels llavis més que el vi.

I junts anem a beure la copa de l'amor.

... Amen

_______________________________________

Estic feliç que vostè va pregar "Oració pel Marit"!

Ara els convido a fer una altra oració. Aquesta és l'oració més important.
Aquesta oració es beneficiarà la teva eternitat.

Si us plau, seguiu aquest enllaç:

Oració de Salvació

_______________________________________

Què opines d'aquesta oració?

Si us plau, deixi els seus comentaris a continuació.

Gràcies!


Oració pel Marit; inspirat en aquests versicles de la Bíblia: Gènesi 1:26 - Èxode 20:6 - Nombres 6:25 - Nombres 14:19 - Deuteronomi 10:18 - 1 Reis 11:1-2 - 1 Cròniques 16:34 - Job 10:12 - Salms 21:7 - Salms 25:6;7 - Salms 31:7 - Salms 36:5 - Salms 52:8 - Salms 63:3 - Salms 85:7 - Salms 86:17 - Salms 89:28;33 - Salms 90:14 - Salms 92:2 - Salms 94:18 - Salms 101:1 - Salms 103:8 - Salms 119:76;149 - Salms 130:7 - Salms 136:5-9;12-25 - Proverbis 5:19 - Proverbis 7:18 - Proverbis 15:17 - Proverbis 17:9 - Càntic 1:2;7 - Bíblia - Imatges: Marit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, deixi una pregunta o una bona i constructiva comentari aquí.