Cercar en aquest blog

Oració per una Esposa


Aquesta oració també està disponible en els següents idiomes: Anglès - Espanyol

Gran Déu de l'amor,

Els demano la seva ajuda. Si us plau, escolteu-me.

Reconec que no sé res de l'amor veritable. Necessito la teva saviesa.

Vaig buscar la dona adequada. No he trobat.

Déu, només vostè sap tots. Vostè sap qui va a ser la dona perfecta per a mi. Ajuda'ma trobar una dona virtuosa.

Aquesta situació està provocant l'aflicció i l'angoixa de la meva ànima.

Si us plau, duu-me a ella. Vostè va ajudar a Isaac per trobar Rebeca. Vostè va ajudar a Jacob per satisfer Rachel. Guíame també!.

També entenc que he de fer la meva part. He de ser un home d'acord a la seva imatge. Sé que a continuació vaig a rebre la seva benedicció.

Estic pregant per una dona; i et prometo que ...

- Vaig a esperar pacientment per a ella.

- Sempre vaig a mostrar la seva tendresa.

- Vaig a estar disposats a perdonar i restaurar.

- No faré cas omís d'ella. Sempre vaig a escoltar-la.

- Vaig a tenir misericòrdia d'ella. Lent per al càstig, gran en misericòrdia.

- No vaig a tenir relacions casuals amb altres dones. Sé que van a desviar el meu cor lluny de la meva dona.

El meu amor acompanyar-la. Es perdurarà fins al final.

El meu amor per ella sempre serà constant.

El meu amor per ella arribarà als cels.

El meu pacte es mantindrà fidel.

Els meus petons seran satisfer-la.

Ella va a confiar en mi.

El nostre amor serà superior a altres plaers de la vida.

Ens ajuden a créixer un amor estable. Ajuda'ns a practicar el perdó.

Ajuda'ns a eliminar els delictes comuns. Vull amor i no l'odi.

Jo no sóc un home perfecte. Però jo desitjo que mai em va a odiar.

Els temps difícils poden venir. No anem a separar els uns dels altres.

Vull ser com tu Jesús. Vull ser el primer a ajudar quan ho necessiti.

Déu, vull ser un home valent que ella pot respectar. Un marit que ella admira.

Demano a Déu que mai em va a negar el seu amor i fidelitat.

Beneeixo a que ella sigui algú que em dóna suport en el meu treball.

Jo li beneeixo perquè pugui florir amb el meu amor.

Beneeixo a convertir-se en una esposa que té cura de nosaltres.

Beneeixo a que es quedi una dona encantadora.

Declaro que només el seu amor em va a satisfer en tot moment.

Déu ens beneeixi. En conseqüència, a gaudir de les delícies de l'amor per sempre.

Beneeix-nos amb la finalitat de formar una família. Dóna'm la teva saviesa i amor per fer-ho possible.

En el nom de Jesús,

Amén.

________________________________

Estic feliç que vostè va pregar "Oració per una Esposa"!

Ara els convido a fer una altra oració. Aquesta és l'oració més important.
Aquesta oració es beneficiarà la teva eternitat.

Si us plau, seguiu aquest enllaç:

Oració de Salvació

________________________________

Què opines d'aquesta oració?

Si us plau, deixi els seus comentaris a continuació.

Gràcies!


Oració per una Esposa; Inspirat en aquests versicles de la Bíblia: Gènesi 1:26 - Gènesi 24 - Gènesi 29 - 1r Reis 11:1-2 - 1r Cròniques 16:34 - Salms 13:5 - Salms 25:6-7 - Salms 31:3;7 - Salms 33:22 - Salms 36:5 - Salms 52:8 - Salms 57:10 - Salms 63:3 - Salms 85:7 - Salms 86:17 - Salms 89:28;33 - Salms 90:14 - Salms 92:2 - Salms 94:18 - Salms 103:8 - Salms 119:149 - Salms 132:10 - Salms 136:4-9;12-18;23 - Proverbis 5:19 - Proverbis 7:18 - Proverbis 10:12 - Proverbis 15:17 - Proverbis 17:9 - Cohèlet 9:1 - Càntic 1:2;7
Bíblia - Imatges: Esposa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, deixi una pregunta o una bona i constructiva comentari aquí.