Cercar en aquest blog

Oració pel Treball


Aquesta oració també està disponible en els següents idiomes: Anglès - Espanyol

Déu misericordiós, em humilio a vosaltres.

Em disculpo per qualsevol desobediència i delictes en contra de vostè. Admeto que he fallat. Perdona.

Si us plau, dóna'm la saviesa. Et necessito.

No permeti que altres per robar els fruits del meu treball. No vull caure en la maledicció.

Vostè fa veritable justícia per al treballador. Molts propietaris de negocis són injustes. Ells s'atrevirien a acomiadar a l'empleat amb les mans buides.

Hi ha caps que tracten als empleats amb crueltat. Oprimeixen amb treballs forçats. Ells només es preocupen pel que els beneficiarà. Ells no es preocupen pels altres. Si us plau, salveu-me d'ells.

Esclavitzant i el treball abusiu són horribles. No vull viure una vida amarga a causa d'un mal treball.

Escoltar amb un cor misericordiós. Mira quanta pressió s'imposa als treballadors. Si us plau, salveu-me. Lliura'ns!.

Però també necessito ser un excel·lent professional. Dóna'm habilitats per crear magnífiques obres. Sé que el teu benedicció em donarà l'èxit.

Els asseguro que ...

- Vaig a ajudar a les persones que necessiten aliments per menjar;

- Vaig a ser generós amb els altres amb els meus benediccions;

- No cobraré interessos als meus germans en la fe;

- Jo mai vaig a demanar a ningú que tornar el que voluntàriament els vaig donar;

- Vaig a prestar a moltes persones. Però jo ja no vaig a demanar prestat a ningú.

Si us plau, Beneeix-me. Et demano amb tot el meu cor. La seva benedicció prosperarà la meva feina, la meva família, els meus béns i el meu futur.

Obre cel. Obrin les seves generoses tresors. Aboqui la seva pluja de benediccions sobre mi. Permetin-me rebut ells avui.

Permeti que la seva prosperitat en els meus estalvis, l'obra de les meves mans i la terra que em vas donar.

Seré obedient a vostè. Vaig a seguir els seus manaments. El seu exemple de vida és la meva forma de vida.

Vostè va treballar sis dies i descansar en el setè. Vaig a fer el mateix.

Ayudame a recol·lectar la meva família i em alegria amb ells. Us lloem pels fruits del meu treball. Li gràcies per les benediccions que ens has donat.

En el nom de Jesús,

Amén.

____________________________________

Estic feliç que vostè va pregar "Oració pel Treball"!

Ara els convido a fer una altra oració. Aquesta és l'oració més important.
Aquesta oració es beneficiarà la teva eternitat.

Si us plau, seguiu aquest enllaç:

Oració de Salvació

____________________________________

Oració pel Treball. Què opines d'aquesta oració?

Si us plau, deixi els seus comentaris a continuació.

Gràcies!


Oració pel Treball inspirat en aquests versicles de la Bíblia: Gènesi 3:17 -
Gènesi 31:42 - Èxode 1:11;13-14 - Èxode 20:10 - Èxode 36:2 - Levític 23:3 - Deuteronomi 12:7;18 - Deuteronomi 14:29 - Deuteronomi 15:10 - Deuteronomi 23:20 - Deuteronomi 24:19 - Deuteronomi 26:7-8 - Deuteronomi 28:12;33 - Deuteronomi 30:9
Bíblia - Imatges: Jobs

1 comentari:

  1. Escriu aquí el nom del treball que desitja. Deixa que altres ajuden a pregar per ell.

    També et convidem a afegir missatges de motivació. Consells per a les persones que busquen una feina. Versets de la Bíblia.

    Gràcies!

    ResponElimina

Si us plau, deixi una pregunta o una bona i constructiva comentari aquí.