Cercar en aquest blog

Oració del Matí


Aquesta oració també està disponible en els següents idiomes: Anglès - Espanyol

Déu, em decideixo a començar aquest dia amb vosaltres.

Jo vinc a la teva presència Déu totpoderós. Et vaig a oferir lloances i gratitud. Rebeu la meva pregària com una aroma agradable en la teva presència.

Et lloo el meu Déu. Em humilio en la teva presència. Busco seva ajuda. Sé que estàs amb mi donant-me la seva salvació per al dia d'avui.

Esperit de Déu, avui seré obedient a les seves instruccions. Si us plau, ajudeu-me a fer la voluntat del Pare.

Avui serà el començament dels meus millors dies.

M'aixecaré aquest dia per crear coses noves, bell i útil. Tothom es beneficiarà d'això. Vostè ho va fer en la gènesi i vaig a imitar el seu treball.

Avui vaig a fer les meves activitats amb tota la força que m'has donat. Vaig a ser eficient, compromesa i professional.

Déu, no tindré por de fer el que em demanes. Si us plau, derrotar als meus enemics perquè sóc obedient a vostè.

En el nom de Jesús vaig a aconseguir l'èxit. Vaig a marxar a guanyar meus batalles.

Perdoneu si he estat rebel. L'últim que vull és provocar la seva ira contra mi i la meva família.

Perdono als que em va ofendre. Dóna'm la oportunitat i vaig a resoldre els meus problemes amb altres persones.

Ajudeu-me a guanyar la confiança d'altres persones. Tothom ha de parlar bé de mi.

Senyor dóna'm la teva disposició. Empreu res i tothom que em beneeixi.

Avui decideixo eliminar de la meva vida tots els pecats. Vaig a viure en santedat. Déjame veure la teva glòria, els seus signes i miracles.

He d'estar del seu costat. Vull viure en la victòria constant. Déu, jo sé que vostè pot fer grans coses en la meva vida.

Senyor, si us plau, envieu aquesta nit un poderós àngel. Ordenar a eliminar tots els obstacles del meu camí.

Demà m'aixecaré a engrandecerte per les seves grans victòries. Proclamo que demà els meus ulls veuran el Salvador en la meva vida.

Em comprometo a venir a la seva presència cada matí. Et donaré gràcies i lloar pels teus moltes misericòrdies.

En el nom de Jesús,

... Amen!

_________________________________________

Estic feliç que vostè va pregar!

Ara els convido a fer una altra oració. Aquesta és l'oració més important.
Aquesta oració es beneficiarà la teva eternitat.

Si us plau, seguiu aquest enllaç:

Oració de Salvació

_________________________________________

Què opines d'aquesta oració del matí?

Si us plau, deixi els seus comentaris a continuació.

Gràcies!


Inspirat en aquests versicles de la Bíblia: Gènesi 1:5-31 - Gènesi 26:31 - Gènesi 28:18 - Èxode 7:15 - Èxode 8:20;23 - Èxode 9:5 - Èxode 17:9 - Èxode 30:7;33 - Èxode 34:2 - Èxode 34:4 - Josuè 3:5 - Josuè 7:13 - Josuè 8:10 - Josuè 11:6 - Josuè 22:18 - 1 Samuel 11:9 - 1 Samuel 17:20 - 1 Reis 17:6 - 2 Reis 7:1 - 2 Reis 19:35 - 1 Cròniques 23:30 - 2 Cròniques 20:17 - Rut 2:7
Bíblia - Imatges: Platja Baker

2 comentaris:

Si us plau, deixi una pregunta o una bona i constructiva comentari aquí.